800 138 138

Klientská sekce

Uživatelská příručka k ADSL/VDSL modemu/routeru

  1. VDSL FritzBox 7530

Popisy služeb Internetového připojení

    1. Pevné připojení - xDSL od 5.5.2021
    2. Mobilní připojení - Eri - 4G/LTE 15.3.2021

Popisy a návody ke službě EriTV:

  1. EriTV - Live
  2. EriTV smart
  3. Aktivace FlashPlayeru v prohlížeči Google Chrome
  4. Návod ke službě EriTV
  5. Podporovaná zařízení EriTV

Platební podmínky platné od 1.3.2017

  1. Veškeré úhrady lze provádět výhradně na základě vystavené faktury nebo zálohové faktury formou převodu nebo vkladu na bankovní účet společnosti Český bezdrát s.r.o. uvedený na faktuře.

Všeobecné podmínky

    1. Všeobecné podmínky platné od 1.4.2020
    2. Všeobecné podmínky platné od 1.2.2018 do 31.3.2020

Service Level Agreement ( SLA ) platný od 1.6.2010

  1. Service Level Agreement (SLA) platný od 1.6.2010
  2. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda od 1.6.2017
  3. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda do 31.5.2017

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

  1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Podmínky zřízení a funkce Služby EriVoIP

  1. Podmínky zřízení a funkce Služby EriVoIP

Platné vzorové objednávky (Smlouvy) Služeb Eri - xDSL, EriTV smart a Eri - 4G/LTE

  1. Objednávka (Smlouva) Služby typu Eri - ADSL Premium 9 s minimální délkou plnění 3 měsíce.
  2. Objednávka (Smlouva) Služby typu Eri - VDSL Premium 20 s půlroční fakturací, navýšením rychlosti na 40 Mb/s a závazkem 12 měsíců.
  3. Objednávka (Smlouva) Služby typu Eri - VDSL2 Premium 56 s roční fakturací, navýšením rychlosti na 100 Mb/s a závazkem 12 měsíců.
  4. Objednávka (Smlouva) Služby typu Eri - VDSL3 Premium 150 s roční fakturací, navýšením rychlosti na 250 Mb/s, statickou veřejnou IP zdarma a závazkem 24 měsíců.
  5. Objednávka (Smlouva) Služby typu Eri - VDSL3 Premium 1000 s roční fakturací, 2 - měsíci připojení zdarma, statickou veřejnou IP zdarma a závazkem 24 měsíců.
  6. Objednávka (Smlouva) Služby typu EriTV smart s minimální délkou plnění 3 měsíce.
  7. Objednávka (Smlouva) Služby typu Eri - 4G/LTE s minimální délkou plnění 3 měsíce.

Platné vzorové objednávky (Smlouvy) Služeb EriMobile

Service Level Agreement ( SLA ) platný od 1.6.2010

  1. Service Level Agreement (SLA) platný od 1.6.2010
  2. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda od 1.6.2017
  3. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda do 31.5.2017

      Postup generování kódu pro migraci služeb xDSL - platný od 19.3.2012

      1. Informace o implementaci všeob. oprávnění č.VO-S/1/01.2012-2

      Technická specifikace účastnických rozhraní

      1. Technická specifikace účastnických rozhraní
      2. Informace dle OOP/7/01.2005-12
      3. Referenční nabídka - RIO propojení

      Informace o lince

      1. Test rychlosti

      Nastavení DNS, e-mail a další.

      DNS1: 84.19.64.3
      DNS2: 84.19.64.4
       
      NTP: 84.19.64.2
       
      SMTP, IMAP, POP3: mail.eri.cz
      POP3: port 110 TLS (bez zabezpečení), port 995 SSL (se zabezpečením)
      IMAP: port 143 TLS (bez zabezpečení), port 993 SSL (se zabezpečením)
      SMTP: port 587 TLS (bez zabezpečení)
       
       
      Kód Akce Popis
      *40 Nastav CLIR Zamezení identifikace volajícího - skryje Vaše číslo
      #40 Zruš CLIR Zrušení zamezení identifikace volajícího
      *61 Nastav přesměrování ihned Okamžité přesměrování všech hovorů -
      Příklad požadavku na přesměrování *61číslo kam chci přesměrovat #
      #61 Zruš přesměrování ihned Zruší okamžité přesměrování všech hovorů
      *62 Nastav přesměrování při obsazení Přesměrování příchozích hovorů pokud je obsazeno
      #62 Zruš přesměrování při obsazení Zruší přesměrování při obsazení
      *63 Nastav přesměrování nehlásí se Přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
      #63 Zruš přesměrování nehlásí se Zrušení přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
      *65 Nastav přesměrování při nedostupnosti Přesměrování příchozích hovorů pokud je linka nedostupná
      #65 Zruš přesměrování při nedostupnosti Zrušení přesměrování při nedostupnosti
      *44 Nastav jednorázový budík Nastav jednorázový budík
      #44 Zruš všechny jednorázové budíky Zruš všechny jednorázové budíky
      *45 Nastav opakovaný budík Nastav opakovaný budík
      #45 Zruš všechny opakované budíky Zruš všechny opakované budíky
      *82 Nastav uživatelské nahrávání Nastav uživatelské nahrávání
      #82 Zruš uživatelské nahrávání Zruš uživatelské nahrávání
      *91 Převezmi hovor ve skupině Převezmi hovor ve skupině
      IP telefonů Linksys a CISCO je nutné v nastavení telefonu upravit hodnoty "Dial plan" přidáním následujících parametrů:
      *xx
      #xx
      *xxxxxxxxxxx#

       

      Podmínkou pro využívání těchto doplňkových služeb je funkční telefonní Služba EriVoIP.

      Telefon:

      [+420] 220 990 007

      [+420] 590 990 990

      [+420] 777 056 711

      Dohledové pracoviště:

      590 990 000

      Po - Pá: 8:00 - 20:00

      So: 8:00 - 16:00

      Ne + Svátky: záznamník

      Působnost firmy: celá ČR

      Zajištění servisu: celá ČR

      Adresa:

      Český bezdrát s.r.o.

      Kancelář Příbor:

      Zámečnická 592

      742 58 Příbor

      Kancelář Praha:

      Drahobejlova 1452/54

      190 00 Praha 9