800 138 138

Dynamická optimalizace provozu

Inteligentní Internet od Eri

Eri - VDSL Pohoda dostupné v celé ČR s DYNAMICKOU optimalizací provozu - QoE

Jedním z největších nároků na operátory je udržení vysoké úrovně QoE, tj. poskytnutí zákazníkům dostatečné kapacity pro uspokojení poptávky po šířce pásma a to zejména při špičkovém zatížení připojení k Internetu. Držet neustále krok s požadavky klientů na zvyšující se objem a složitost datového provozu znamená i investice do Inteligentních technologií. Díky řešení od Izraelské společnosti Allot communicatinos náš klient automaticky využívá přidanou hodnotu takto poskytovaných služeb v rámci infrastruktury sítě Eri. Díky tomuto řešení můžeme vyhovět vysokým požadavkům našich klientů.

Přizpůsobili jsme optimalizaci QoE pro Vás

Naše řešení od společnosti  Allot communicatinos  využívá technologii DPI pro automatické sledování uživatelského dojmu na konkrétních místech v síti. Sledováním kritických indikátorů v reálném čase a použitím řízení přetížení na základě zásad, můžete maximalizovat dodanou QoE v kterémkoli daném okamžiku nebo umístění v síti - ať už v mobilní buňce, rozhraní BRAS, rozhraní DSL nebo skupině IPTV kanálů. Když indikátory QoE poklesnou, naše řešení automaticky utváří spotřebu a současně přidělí dostupnou šířku pásma podle našich zásad QoS nebo podle plánu služeb.

Co je to QoE?

Stupeň potěšení nebo obtěžování uživatele aplikace nebo služby. Vyplývá to z naplnění jeho očekávání, pokud jde o užitečnost a užitek z aplikace nebo služby s ohledem na osobnost uživatele a současný stav.

Tuto definici přijala v roce 2016 Mezinárodní telekomunikační unie v doporučení ITU-T str. 10. Dříve existovaly v oblasti různé definice QoE, přičemž výše uvedená definice nyní našla široké přijetí v komunitě.

QoE se historicky vynořilo z Quality of Service (QoS), která se pokouší objektivně měřit parametry služby (jako je míra ztráty paketů nebo průměrná propustnost). Měření QoS většinou nesouvisí se zákazníkem, ale s médiem nebo samotnou sítí. QoE je však z pohledu uživatele čistě subjektivním měřítkem celkové kvality poskytované služby tím, že zachycuje estetické a hédonické potřeby lidí.

QoE se dívá na nabídku prodejce nebo dodavatele z pohledu zákazníka nebo koncového uživatele a ptá se: „Jaká směs zboží, služeb a podpory, myslíte, že vám poskytne dojem, že vám celkový produkt poskytuje zážitek, který jste si přáli a nebo jste očekávali? “ Poté se zeptá: „Je to to, co dodavatel skutečně poskytl?“ Pokud ne, „Jaké změny je třeba provést, aby se zvýšila vaše celková zkušenost?“ Stručně řečeno, QoE poskytuje hodnocení lidských očekávání, pocitů, vnímání, poznání a spokojenosti s ohledem na konkrétní produkt, službu nebo aplikaci.

QoE je plán všech lidských subjektivních i objektivních kvalitativních potřeb a zkušeností vyplývajících z interakce člověka s technologií a podnikatelskými subjekty v konkrétním kontextu. Ačkoli je QoE vnímáno jako subjektivní, je to důležité opatření, které se počítá pro zákazníky služby. Schopnost měřit jej kontrolovaným způsobem pomáhá operátorům pochopit, co může být s jejich službami špatné a jak je zlepšit.

Telefon:

[+420] 220 990 007

[+420] 540 990 990

[+420] 590 990 990

[+420] 777 056 711

Dohledové pracoviště:

590 990 000

Po - Pá: 8:00 - 20:00

So: 8:00 - 16:00

Ne + Svátky: záznamník

Působnost firmy: celá ČR

Zajištění servisu: celá ČR

Adresa:

Český bezdrát s.r.o.

Kancelář Příbor:

Zámečnická 592

742 58 Příbor

Kancelář Praha:

Drahobejlova 1452/54

190 00 Praha 9