Klientská sekce

Všeobecné podmínky

  1. Všeobecné podmínky platné od 1.2.2018
  2. Všeobecné podmínky platné od 8.2.2014 do 31.1.2018

Platební podmínky platné od 1.3.2017

  1. Veškeré úhrady lze provádět výhradně na základě vystavené faktury nebo zálohové faktury formou převodu nebo vkladu na bankovní účet společnosti Český bezdrát s.r.o. uvedený na faktuře.

Uživatelská příručka k ADSL/VDSL modemu/routeru

Popisy služeb Internetového připojení

  1. Pevné připojení - xDSL od 15.4.2018
  2. Mobilní připojení - LTE Pohoda od 11.6.2018
  3. Mobilní připojení - LTE balíček Pohoda od 1.2.2018

Popisy a návody ke službě EriTV:

  1. EriTV - Live
  2. EriTV - Pohoda
  3. Aktivace FlashPlayeru v prohlížeči Google Chrome
  4. Návod ke službě EriTV

Platné vzorové objednávky (Smlouvy) Služeb Eri - xDSL

Platné vzorové objednávky (Smlouvy) Služeb EriMobile

      1. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter na dobu neuričtou se závazkem 24 měsíců a výpovědní dobou 30 dní v síti Vodafone.
      2. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter na dobu neuričtou se závazkem 24 měsíců a výpovědní dobou 30 dní v síti T-Mobile.
      3. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter na dobu neuričtou se závazkem 3 měsíce a výpovědní dobou 30 dní v síti Vodafone.
      4. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter na dobu neuričtou se závazkem 3 měsíce a výpovědní dobou 30 dní v síti T-Mobile.

Service Level Agreement ( SLA ) platný od 1.6.2010

  1. Service Level Agreement (SLA) platný od 1.6.2010
  2. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda od 1.6.2017
  3. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda do 31.5.2017

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

  1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

Podmínky zřízení a funkce Služby EriVoIP

  1. Podmínky zřízení a funkce Služby EriVoIP

    Postup generování kódu pro migraci služeb xDSL - platný od 19.3.2012

    1. Informace o implementaci všeob. oprávnění č.VO-S/1/01.2012-2

    Technická specifikace účastnických rozhraní

    1. Technická specifikace účastnických rozhraní
    2. Informace dle OOP/7/01.2005-12
    3. Referenční nabídka - RIO propojení

    Informace o lince

    1. Aplikace ochrany Kyberprostoru: Eri - Strážce (AOKPE)
    2. NTP
    3. Test rychlosti

    Nastavení DNS atd.

    DNS1: 84.19.64.3

    DNS2: 84.19.64.4

    NTP: 84.19.64.2

    SMTP: smtp.eri.cz

    IMAP: imap.eri.cz

    POP3: pop3.eri.cz

    KódAkcePopis
    *40 Nastav CLIR Zamezení identifikace volajícího - skryje Vaše číslo
    #40 Zruš CLIR Zrušení zamezení identifikace volajícího
     
    *61 Nastav přesměrování ihned Okamžité přesměrování všech hovorů - 
    Příklad požadavku na přesměrování *61číslo kam chci přesměrovat #
    #61 Zruš přesměrování ihned Zruší okamžité přesměrování všech hovorů
     
    *62 Nastav přesměrování při obsazení Přesměrování příchozích hovorů pokud je obsazeno
    #62 Zruš přesměrování při obsazení Zruší přesměrování při obsazení
     
    *63 Nastav přesměrování nehlásí se Přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
    #63 Zruš přesměrování nehlásí se Zrušení přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
     
    *65 Nastav přesměrování při nedostupnosti Přesměrování příchozích hovorů pokud je linka nedostupná
    #65 Zruš přesměrování při nedostupnosti Zrušení přesměrování při nedostupnosti
     
    *44 Nastav jednorázový budík Nastav jednorázový budík
    #44 Zruš všechny jednorázové budíky Zruš všechny jednorázové budíky
    *45 Nastav opakovaný budík Nastav opakovaný budík
    #45 Zruš všechny opakované budíky Zruš všechny opakované budíky
     
    *82 Nastav uživatelské nahrávání Nastav uživatelské nahrávání
    #82 Zruš uživatelské nahrávání Zruš uživatelské nahrávání
     
    *91 Převezmi hovor ve skupině Převezmi hovor ve skupině
     
    IP telefonů Linksys a CISCO je nutné v nastavení telefonu upravit hodnoty "Dial plan" přidáním následujících parametrů:
    *xx
    #xx
    *xxxxxxxxxxx#

     

    Podmínkou pro využívání těchto doplňkových služeb je funkční telefonní Služba EriVoIP.

    Telefon:

    [+420] 220 990 007

    [+420] 540 990 990

    [+420] 590 990 990

    [+420] 777 056 711

    Dohledové pracoviště:

    590 990 000

    Po - Pá: 8:00 - 20:00

    So: 8:00 - 16:00

    Ne + Svátky: záznamník

    Působnost firmy: celá ČR

    Zajištění servisu: celá ČR

    Adresa:

    Český bezdrát s.r.o.

    Kancelář Příbor:

    Zámečnická 592

    742 58 Příbor

    Kancelář Praha:

    Drahobejlova 1452/54

    190 00 Praha 9