Klientská sekce

Všeobecné podmínky:

  1. Všeobecné podmínky platné od 8.2.2014
  2. Všeobecné podmínky platné od 1.5.2009
  3. Všeobecné podmínky platné od 1.5.2008 do 30.4.2009
  4. Všeobecné podmínky platné od 1.8.2006 do 30.4.2008

Platební podmínky platné od 1.3.2017 :

  1. Veškeré úhrady lze provádět výhradně na základě vystavené faktury nebo zálohové faktury formou převodu nebo vkladu na bankovní účet společnosti Český bezdrát s.r.o. uvedený na faktuře.

Uživatelská příručka k ADSL/VDSL modemu/routeru:

Popisy služeb Internetového připojení:

  1. Mobilní připojení - LTE Pohoda od 1.5.2017
  2. Mobilní připojení - LTE Pohoda od 1.3.2017 do 30.4.2017
  3. Mobilní připojení - LTE Pohoda od 2.1.2017 do 28.2.2017
  4. Mobilni připojení - LTE Pohoda do 1.1.2017
  5. Mobilní připojení - LTE balíček Pohoda od 1.5.2017
  6. Mobilní připojení - LTE balíček Pohoda od 1.11.2016 do 30.4.2017
  7. Mobilní připojení - LTE do 30.6.2016
  8. Pevné připojení - xDSL od 22.3.2017
  9. Pevné připojení - xDSL od 23.1.2017 do 21.3.2017
  10. Pevné připojení - xDSL od 1.11.2016 do 22.1.2017
  11. Pevné připojení - xDSL od 9.6.2016 do 31.10.2016
  12. Pevne připojení - xDSL do 9.6.2016
  13. Pevné připojení - VDSL3 od 1.6.2017
  14. Bezdrátové připojení - FWA

Vzorové objednávky (Smlouvy) Služeb Eri - ADSL/VDSL platné od 1.12.2014

Platné vzorové objednávky (Smlouvy) Služeb EriMobile

      1. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter na dobu neurčitou s výpovědní dobou 1 měsíc v síti Vodafone.
      2. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter na dobu neurčitou s výpovědní dobou 3 měsíce v sití T-Mobile.
      3. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter se závazkem 12 měsíců s výpovědní dobou 1 měsíc v síti Vodafone.
      4. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter se závazkem 12 měsíců s výpovědní dobou 3 měsíce v síti T-Mobile.
      5. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter se závazkem 24 měsíců s výpovědní dobou 1 měsíc v síti Vodafone.
      6. Objednávka (Smlouva) Eri - Panter se závazkem 24 měsíců s výpovědní dobou 3 měsíce v síti T-Mobile.

Service Level Agreement ( SLA ) platný od 1.6.2010

  1. Service Level Agreement ( SLA ) platný od 1.6.2010
  2. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda od 1.6.2017
  3. Zvýšená servisní podpora pro služby xDSL Pohoda do 31.5.2017

Podmínky zřízení a funkce Služby EriVoIP

  1. Podmínky zřízení a funkce Služby EriVoIP

Postup generování kódu pro migraci služeb xDSL - platný od 19.3.2012

  1. Informace o implementaci všeob. oprávnění č.VO-S/1/01.2012-2

Technická specifikace účastnických rozhraní:

  1. Technická specifikace účastnických rozhraní
  2. Informace dle OOP/7/01.2005-12
  3. Referenční nabídka - RIO propojení

Informace o lince:

  1. Aplikace ochrany Kyberprostoru: Eri - Strážce (AOKPE)
  2. NTP
  3. Test rychlosti

Nastavení DNS atd.: 

DNS1: 84.19.64.10

DNS2: 84.19.64.2

NTP: 84.19.64.2

SMTP: smtp.eri.cz

IMAP: imap.eri.cz

POP3: pop3.eri.cz

KódAkcePopis
*40 Nastav CLIR Zamezení identifikace volajícího - skryje Vaše číslo
#40 Zruš CLIR Zrušení zamezení identifikace volajícího
 
*61 Nastav přesměrování ihned Okamžité přesměrování všech hovorů - 
Příklad požadavku na přesměrování *61číslo kam chci přesměrovat #
#61 Zruš přesměrování ihned Zruší okamžité přesměrování všech hovorů
 
*62 Nastav přesměrování při obsazení Přesměrování příchozích hovorů pokud je obsazeno
#62 Zruš přesměrování při obsazení Zruší přesměrování při obsazení
 
*63 Nastav přesměrování nehlásí se Přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
#63 Zruš přesměrování nehlásí se Zrušení přesměrování příchozích hovorů pokud hovor nepřijmete
 
*65 Nastav přesměrování při nedostupnosti Přesměrování příchozích hovorů pokud je linka nedostupná
#65 Zruš přesměrování při nedostupnosti Zrušení přesměrování při nedostupnosti
 
*44 Nastav jednorázový budík Nastav jednorázový budík
#44 Zruš všechny jednorázové budíky Zruš všechny jednorázové budíky
*45 Nastav opakovaný budík Nastav opakovaný budík
#45 Zruš všechny opakované budíky Zruš všechny opakované budíky
 
*82 Nastav uživatelské nahrávání Nastav uživatelské nahrávání
#82 Zruš uživatelské nahrávání Zruš uživatelské nahrávání
 
*91 Převezmi hovor ve skupině Převezmi hovor ve skupině
 
IP telefonů Linksys a CISCO je nutné v nastavení telefonu upravit hodnoty "Dial plan" přidáním následujících parametrů:
*xx
#xx
*xxxxxxxxxxx#

 

Podmínkou pro využívání těchto doplňkových služeb je funkční telefonní Služba EriVoIP.

Telefon:

[+420] 220 990 007

[+420] 540 990 990

[+420] 590 990 990

[+420] 777 056 711

Dohledové pracoviště:

590 990 000

Po - Pá: 8:00 - 20:00

So: 8:00 - 16:00

Ne + Svátky: záznamník

Působnost firmy: celá ČR

Zajištění servisu: celá ČR

Adresa:

Český bezdrát s.r.o.

Kancelář Příbor:

Zámečnická 592

742 58 Příbor

Kancelář Praha:

Drahobejlova 1452/54

190 00 Praha 9